Известие

Collapse
No announcement yet.

АЛФА 156 ПО-ЗДРАВА ОТ ПАСАТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
    Няма лоша кола, има лошо поддържана кола!
    това е така но зависи и колко често ти се налага тази потдръжка и колко време изкарва с нея!Щото половината колеги във форума са набутали куп пари и обиколили сума сервизи и пак си дискусират почти един и същи проблем.Но алфата си алфа,кеф цена няма!
    Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от JACCOMO Покажи съобщение
      Всички много си обичаме и си хвалиме алфите защото са ни влезни под кожата,но имам и един Пасат Б5.5 от подписа ми долу който е фрашкан с екстри каквито се сетите и трябва да кажа ча за 100 000км от както е купена чисто нова от Германия на тази кола са и сменявани само масла и ремъци.В сервиз изторк Порше всичко е документирано.Имам и доста приятели с Б5.5 които са изключително доволни от автомобила.Мисля че никой от нас неможе да се похвали с нещо подобно нали?VW, BMW, Mercedes-Benz не сменят носачи на всеки 10 000км,не са всички до един с нови дебитомери свещи, сонди,МПХ,датччици,и на всичкото отгоре с продължаващи проблеми с работата на мотора.Като им чета форумите мюизключително рядко е някой да писне с по сериозен проблем.Не отричам обаче че възпреки че за година и половина съм налял в алфата близо 4 000лв пак не бих я продал и ако се счупи нещо с кеф ще си дам парите да ми я направят и пак с нетърпение ще чакам да си я подкарам здрава.Нещо което не мих направил за друг автомобил.Онзи ден карах ГОЛФ на 3 месеца дизел 100 и няколко коня и трябва да кажа че в тази кола няма и секунда агресия и страшно скучна и дървена!Незнам какво да помисля за предшествениците и.Аз личноза този Голф не бих си дал дори моята кола която е 5 пъти под цената му и с 11 години по-стара!
      Аз да ти акжа моето наблюдение моята кола я купих ан 160к км по километраж и реалните и излизат толкова и всяка част която съм сменил е била оригинална със цемпелче бна годината на производство на коалта не зависимо за каква част говорим. Шибания италианецсамо9 е карал и сменял маса(последното не е много сигурно)
      А и проблемите по управлението ан мотора и инжекциона си имат име БОШ аи същите се вграждат и в други марки автомобили не знам дали там пак така сдават багажа, но по принцип всяко нещо си има живот и след това вече почва да прави м изерии.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #63
        Имах и пасат са карах алфа разликата е че предницата на пасата е по яка само това елетроника е под всяква критика на пасата го правех на 3 месеца 1 път по сериозно като минавах по 50 км поне на ден и накрая го продадох щото му преебах газта и прегрях колата 2 пъти поради прекъснат кабел на перката и така относно ходовата част 2 ката пасат е на 1 вите места
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Аз да ти акжа моето наблюдение моята кола я купих ан 160к км по километраж и реалните и излизат толкова и всяка част която съм сменил е била оригинална със цемпелче бна годината на производство на коалта не зависимо за каква част говорим. Шибания италианецсамо9 е карал и сменял маса(последното не е много сигурно)
          А и проблемите по управлението ан мотора и инжекциона си имат име БОШ аи същите се вграждат и в други марки автомобили не знам дали там пак така сдават багажа, но по принцип всяко нещо си има живот и след това вече почва да прави м изерии.
          Аз пък моята я купих на 66к км., т.е. около 100к по-малко от твоята, но почти веднага, след като влезе в БГ се разтропа яко. Смених долните носачи и тампоните на щангата с полиуретан, некви части отзад и пак тропа и скърца, като каруца. Предстои кормилна рейка и вероятно горни носачи. Всичко, което съм сменил е било оригинално, даже и задните накладки май бяха такива.
          С управлението на мотора пък няма никви грижи, въпреки че карам вече 32к км. на газ. Може на ЦФ3 вече да са изчистили тия проблеми, не знам. Таблото (ФЛ1) също не скърца въобще.
          Излиза, че не километрите са важни, а качеството на пътищата. Не знам, пазя я от дупки много, слагам най-добрите части и все не мога да оправя предницата да не скърца. Иначе като стабилност на пътя ме радва много, въпреки че подскача малко на неравности по магистрала.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #65
            Айде и аз да си кажа мнението: За алфата не мога да кажа здрава ли е или не, просто защото я имам от 10ина дни, но това не пречи да кажа че за 98година е жестока кола, дизайн динамика и т.н. По принцип славата за чупливите алфи идва от собствениците им-не че не ги поддържат, напротив поддържат ги, ама с карането им е*ават мамата здраво. От няколко дни чета сериозно и се чудя и се мая как някои 1ва и 2ра ги зимат на прекъсвач, или някакви такива. Извинявай много ама с такова каране няма талига която да издържи, не прегряване, не скъсани клапани ами много по големи бели чакат собственика на така караната кола. Сигурен съм че примерно която и да е Алфа карана нормално и е добър екземпляр, то тя няма да дава повече проблеми от която и да е друга.
            От 2-3години се интересувам много сериозно от Италянските автомобили, и съм им голям фен.Мога да кажа че каквито са ми личните наблюдения (От Дукато, Мареа,Брава, Пунто ) то това са доста добри машини, не отстъпващи по качество на останалите. Дори Италянският дизел мога да твърдя че е най-добрият, напоследък сериозно превъзхождащ понасраното ТДИ. ГОворил съм с много хора ей така от любопитство за мнението им с италянските коли и лошо не съм чул. Има и голями курници, ама то това си е до поддръжката и късмета. В един от последните броеве на АутоБилд четох че някъв шваба си купил МЛ 2003-та мисля и за 1година дал 6200Евро за ремонти, дали Мерцедес са виновни или предишния собственик на МЛ-а?

            Вижте класацията на АутоБилд за надеждността на автомобилите които са тествали. Не че италянските са на челни места, но са на прилични и на равно с доста реномирани модели, вижте обаче последните 2места, че и предпоследните, след това всичко за ФВ и "здравите" им автомобили остава в историята. А и дори аутобилд абсолютно във всяка статия свързана с ФВ 2ра употреба натъртват на големите им проблеми с дизелите след 200к. Това е от мен

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
              Щаер са сглобявали доста модели на Фиат за австрийския пазар, даже имат и модел на Брава с трицилиндров турбодизел на Щаер с 90 к.с. - уникален моноблок(блока и цилиндровата глава са едно цяло, една отливка) двигател с впръскване помпа-дюза. Двигателя е модулен, 30 к.с. на цилиндър, има го от 2 до 6 цилиндъра. Води се Steyr 3 cylinder direct injection diesel engine (M13)

              Всъщност заводите за двигатели на Щаер Steyr-Traktoren-Werke са собственост на Фиат (по-скоро на CNH (Case, IH, New Holland), които от своя страна са 91% собственост на Fiat (FiatAgri)
              Тоя мотор на Щаер с моноблока не го ли качваха на ГАЗ-елата?
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от JACCOMO Покажи съобщение
                Pinko като цяло е купена чрез представителството на VW самоче от Германия.Не съм и аз първи собственик тъй че незнам със голяма точност,но знам че са я поръчали на място в германия и после чрез Юнитрейд е купена.Може би си имат някакви изгоди или врътки са си правили,незнам.Само знам че е купена чисто нова не от къща!
                Купи си Пасат -5-ца на 11г и на 700000км италианско каране и поддръжка и дизел за 4000лв и тогава ела ми кажи,че е по-здрав от алфата.За тоя преход съм сигурен,че във вид на ремонти и части ше се налеят описаните от теб средства за покупка.
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                  Купи си Пасат -5-ца на 11г и на 700000км италианско каране и поддръжка и дизел за 4000лв и тогава ела ми кажи,че е по-здрав от алфата.За тоя преход съм сигурен,че във вид на ремонти и части ше се налеят описаните от теб средства за покупка.
                  Ти па направи егати смотаното сравнение.Аре кажи ми тогава що няма таксита Алфи а повечето са Опел и Фолквагент?Щото за 700 000км тая алфа ще счупи окачването 30 пъти и пак няма да е като хората!Алфата си е кола да ти прай кеф а не да и сметаш разходите.Ако мислиш секи месец да и дърпаш чертата колко си нялал в нея по добре я продай,ако не трай си там и карай и си прай кефа и това е!Говориме си глупости тука,неща които са доказвани 1000 пъти и то не в 1 отношение!
                  Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                  Comment


                  • #69
                    Пасати таксита не съм виждал много, особено пък 5-ци. За таксита се купуват евтини и опростени коли - Опел, Шкода, Киа.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                      Пасати таксита не съм виждал много, особено пък 5-ци. За таксита се купуват евтини и опростени коли - Опел, Шкода, Киа.
                      .....и най-вече Дачия

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от JACCOMO Покажи съобщение
                        Ти па направи егати смотаното сравнение.Аре кажи ми тогава що няма таксита Алфи а повечето са Опел и Фолквагент?Щото за 700 000км тая алфа ще счупи окачването 30 пъти и пак няма да е като хората!Алфата си е кола да ти прай кеф а не да и сметаш разходите.Ако мислиш секи месец да и дърпаш чертата колко си нялал в нея по добре я продай,ако не трай си там и карай и си прай кефа и това е!Говориме си глупости тука,неща които са доказвани 1000 пъти и то не в 1 отношение!
                        Алфи съм виждал таксита само в България, но за сметка на това съм виждал доста Ланчи Либри таксита в Италия - всичките комби и всичките белички
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                          Алфи съм виждал таксита само в България, но за сметка на това съм виждал доста Ланчи Либри таксита в Италия - всичките комби и всичките белички
                          Аз не казвам че има само една а че не са масови както например Фолксвагент-а.И не говоря само за 156 или само за пассат 5 а като цяло за марките.Аколкото до пасата, таксита има много.Всичко що е бежов пасат е бил такси в Германия и те никак не са малко,тва че в България ги няма незначи че никаде ги няма.
                          Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                            Алфи съм виждал таксита само в България, но за сметка на това съм виждал доста Ланчи Либри таксита в Италия - всичките комби и всичките белички
                            Не знам колко опели се карат таксита в момента,ама май най-много за такси се ползват коли корейско производство.Мога да ти кажа,че астра G и Вектра В не са толко здрави като Кадет и Вектра А.Имам познат,който има Капа и 146 таксита,които в сервиз са влизали само за по един ден за смяна на съединител,иначе само за масла и ремъци влизат.Капата има 400 хиляди само като такси,като я купи беше на 208 хиляди,и като са й врътнали още толкова назад,направи си ти сам извода.Мога само да ти кажа,че капата изобщо нито тропа,нито скърца вътре.И ми кажи ти кой фолксваген ще измине такъв километраж като такси и външно няма да му личи амортизацията?Много добре ги знам как гълтат предните кошове.И понеже темата е 156 и Пасат,конкретно за двете не се ангажирам,защото от 156 аз бягам далече.
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #74
                              156 е много хубава кола, но проблемът е че тук се карат 10 годишни кошници, които не си знаят километрите и си изискват съответната поддръжка, която за съжаление е скъпа, като на всички автомобили след 1998 година.
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                                156 е много хубава кола, но проблемът е че тук се карат 10 годишни кошници, които не си знаят километрите и си изискват съответната поддръжка, която за съжаление е скъпа, като на всички автомобили след 1998 година.
                                За това, че частите не са евтини съм съгласен, но проблемът на 147/156/ГТ не е в многото километри, които уж са минали. Има коли и на малко км., които пак тропат и скърцат, защото не са подходящи за бг пътища. Има нови Алфи, купени в Бг., собствениците им могат да кажат кога за първи път са почнали да сменят части и да пръскат със спрейове. В немското мобиле преди време имаше една 147 на 480 000 км., за която собственикът й беше писал, че изглежда като на 100к., т.е. колите са си надеждни, но карани по и с нормални пътища, масла, горива и т.н.
                                Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 11:04.
                                2014: Deutschland über alles

                                Comment

                                Working...
                                X